Шапка финал

Календар новин

Вересень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

банер

На допомогупедагогу

social share

seminar 1

Булінг

профспілка

Вхід на сайт

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання 

Засідання школи молодого та малодосвідченого вчителя основ здоров’я Харківського району

15 жовтня 2015 року  на базі  Будянської  ЗОШ  I-IIIст.№2  проведено засідання школи молодого та малодосвідченого учителя основ здоров’я

за темою:“ Планування роботи вчителя основ здоров’я та вибір оптимальних форм та методів організації педагогічної діяльності”.  Засідання відкрила керівник ШММУ, учитель основ здоров’я Будянської ЗОШ I-IIIст.№2 Сліченко Л.М.              У своїй презентації «Особливості викладання предмету «Основи здоров’я» Людмила Миколаївна   наголосила, що  урок основ здоров’я повинен базуватися на інноваційних технологіях навчання та виховання, бути не тільки соціально спрямованим, давати учням фундаментальні знання, розвивати мислення, формувати практичні навички, розвивати комунікативну культуру, але й обов’язково бути здоров’язберігаючим, здоров’яформуючим, учити культурі  здоров’я. Учасники засідання розглянули основні вимоги щодо підготовки до уроку вчителя: календарне та поурочне  планування;  ведення сторінок класного журналу та розглянули критерії оцінювання учнів з предмету.

З учасниками засідання проведена ділова гра – розробили план уроку в 7 класі  на тему: «Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму і бар’єри на шляху інфекцій. Заходи профілактики інфекційних захворювань».     В ході засідання було відзначено головне завдання вчителя в умовах людиноцентричної освіти  – не вкласти в учня максимум знань, а навчити його оперативно отримувати інформацію, яка потрібна  у кожній конкретній ситуації, виховати його  з інноваційним типом мислення, інноваційним типом культури, здатним  діяти креативно. Відповідно, навчання та виховання повинно бути максимально наближеним до здібностей і особливостей конкретної дитини. В цьому полягає головна думка концепції дитиноцентризму.

 

.

Корисні посилання

  • 1
  • Departament
  • 7
  • 322
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • 9
  • Baner sadiki
  • 11



Офіційний сайт відділу освіти Харківської районної державної адміністрації
2019